بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میم. گیم
8:55
یک شنبه 31 شهريور 1398

بازی God of War و شخصیت کریتوس از نام‌های نمادین کنسول پلی استیشن هستند. در این مطلب ابتدا مروری بر تاریخچه بازی های God of War و نحوه تبدیل شدن Kratos به خدای جنگ و سایر اطلاعات این شخصیت داشته و به 10 عمل وحشیانه او می‌پردازیم.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 2351
میم. گیم
8:22
چهار شنبه 27 شهريور 1398

بازی Sky: Children of the light عنوان جدید استودیو Thatgamecompany، معرفی شد. اکنون این بازی برای سیستم‌عامل iOS دردسترس است. براساس گفته توسعه‌دهندگان بزودی شاهد عرضه این عنوان برای سیستم‌عامل اندروید، مکینتاش، ویندوز و کنسول‌های نسل هشتمی خواهیم بود. با بررسی این بازی با ما همراه باشید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 788
میم. گیم
9:14
پنج شنبه 21 شهريور 1398

بازی محبوب و خاطره‌انگیز Counter Strike برای بسیاری از بازی‌بازان تجربه شیرینی محسوب می‌شود، اکنون می‌توان ۵ بازی شبیه به کانتر را روی سیستم عامل‌های آیفون و آندروید تجربه کرد.

کانتر

تعداد بازدید از این مطلب: 12239
میم. گیم
8:17
شنبه 16 شهريور 1398

بازی Legends یک تجربه لذت بخش برای طرفداران سبک بازی آنلاین موبایل است. در این مطلب به معرفی بازی legends می پردازیم. با این بررسی با ما همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 761
میم. گیم
14:38
دو شنبه 11 شهريور 1398

بازی فورتنایت حالا برای مدتی است که در رادار گیمرهای آنلاین قرار گرفته است. اما هنوز بسیاری از بازی‌کنندگان سوالاتی در مورد این بازی دارند. ما در این مقاله به بررسی بازی فورتنایت می پردازیم؛ همچنین نکات مهم و اشتباهات پر تکرار در این بازی را یاداور می شویم.

فورتنایت

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1060
میم. گیم
12:53
یک شنبه 10 شهريور 1398

بازی پابجی – PUBG  یک بازی بسیار زیبا و محبوب و با گرافیک عالی در سبک اکشن است . در این مطلب به بررسی و آموزش بازی پابجی می پردازیم. با ما باشید با بررسی بازی پابجی.

بازی پابجی

تعداد بازدید از این مطلب: 500
برچسب‌ها: پابجی , بازی pubg ,
میم. گیم
12:41
یک شنبه 3 شهريور 1398

یکی از انواع گوشی ها گوشی گیمینگ است. در این مقاله به بررسی و مقاسه گوشی های گیمینگ و معمولی می پردازیم مزایای قدرت، سرعت و کیفیت گوشی بازی را بررسی می کنیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 2018


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بهترین بازیهای اندروید، آیفون،بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر