بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میم. گیم
9:8
شنبه 25 آبان 1398

بازی MediEvil که اخیرا برای پلتفرم پلی استیشن 4 منشر شده به سبک اکشن ماجراجویی است. در این مطلب به نقد و بررسی بازی MediEvil به همراه بررسی داستان، تریلر و نمرات منتقدین می‌پردازیم. با ما باشید.

بازی-مد-اویل

x (x)
 
تعداد بازدید از این مطلب: 285
میم. گیم
11:4
پنج شنبه 23 آبان 1398

بازی Disco Elysium یک بازی نقش آفرینی کاراگاهی است و بازخوردهای مثبت زیادی گرفته است. در این مقاله با معرفی بازی Disco Elysium نمرات و نظرات منتقدین را در رابطه با آن زیر ذره‌ بین قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

 

x (x)
 
تعداد بازدید از این مطلب: 274
میم. گیم
9:29
چهار شنبه 22 آبان 1398

در بازی Planet Zoo می‌توانید دنیایی برای حیات وحش بسازید. انتشار بازی سیاره حیات وحش بازخوردهای مثبت و فراوانی داشت که در این مقاله به بررسی آنها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

x (x)
 
تعداد بازدید از این مطلب: 529
میم. گیم
9:16
یک شنبه 19 آبان 1398

بازی The Outer Worlds یک بازی نقش آفرینی جذاب است که به تازگی از سوی استودیوی آبسیدین منشتر شده است. در این مقاله به بررسی ترفند های The Outer Worlds و همچنین راهنمای این بازی می پردازیم.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 243
برچسب‌ها: بازی The Outer Worlds ,
میم. گیم
9:49
شنبه 18 آبان 1398

 

بازی های استراتژیک آنلاین از محبوب ترین بازی های اندروید و iOS هستند که آمار بالایی در نصب بازی در استورها دارند. در این مقاله به معرفی بهترین بازی استراتژیک آنلاین می پردازیم. با ما همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 4440
میم. گیم
8:45
شنبه 11 آبان 1398

بازی Children of Morta برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده و نظر منتقدین را به سمت خود جلب کرده است. در این مطلب به بررسی بازی فرزندان مورتا می‌پردازیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 465
میم. گیم
8:58
شنبه 4 آبان 1398

اینکه بدانیم کدام بازی ها جزء بهتری بازی های هستند همیشه کار را برای انخاب بازی راحت تر می کند. در این مطلب به بررسی بهترین بازی های قرن 21 به انتخاب گاردین می‌پردازیم. با ما باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 684


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بهترین بازیهای اندروید، آیفون،بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر