بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میم. گیم
15:28
دو شنبه 12 خرداد 1399

اجری بازی روی کامپیوتر لدت بیشتری دارد. به خصوص اینکه بازی موبابل را روی آن بازی کنید. در ایم مطلب با اجرای کال اف دیوتی موبایل روی کامپیوتر به جای گوشی آشنا می شوید. لطفا با ما همراه باشید.

کال آف دیوتی موبایل روی کامپیوتر

 

کال اف دیوتی موبایل اولین بار در سال گذشته از سوی تنسنت و اکتیویژن منتشر شد و از آن زمان تاکنون نه تنها به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایل تبدیل شده، بلکه از رقبای اصلی پابجی موبایل نیز به حساب می‌آید. این عنوان اولین بازی از سری کال اف دیوتی است که برای پلتفرم گوشی عرضه شده و بیشتر از همه به خاطر مولتی‌پلیر و حالت بتل رویال خود توانسته نظر مثبت بسیاری از علاقه‌مندان به این سبک را به خود جذب کند. به طوری که بسیاری از کاربران به دنبال راهی برای اجرای کال اف دیوتی موبایل برای PC هستند. در این مقاله با آموزش انجام بازی کال اف دیوتی موبایل در PC همراه شما هستیم.

 

نحوه اجرای کال اف دیوتی موبایل روی کامپیوتر

کال اف دیوتی موبایل همانطور که از اسمش پیداست در ابتدا برای گوشی‌های موبایل ساخته شده بود، ولی کاربران می‌توانند آن را روی کامپیوتر نیز بازی کنند. از آنجایی که پس از عرضه پابجی بسیاری از کاربران با استفاده از برابرسازهای غیر رسمی این بازی را بر روی کامپیوتر و به شکل غیرقانونی اجرا می‌کردند، تنسنت تصمیم گرفت چنین امکانی را به شکل رسمی در اختیار کاربران قرار دهد؛ زیرا این بازی‌ها با وجود اینکه بر روی گوشی‌های موبایل نیز تجربه قابل قبولی را در اختیار شما قرار می‌دهند، ولی گوشی‌های هوشمند به دلیل محدودیت‌هایی مثل صفحه نمایش کوچک یا کنترلرهای لمسی قابل قیاس با پلتفرم‌هایی مثل کامپیوتر یا کنسول های بازی نیستند.

Call of Duty Mobile / کال اف دیوتی موبایل برای کامپیوتر

برابرسازی که تنسنت برای اجرای کال اف دیوتی موبایل روی کامپیوتر عرضه کرده Gameloop نام دارد. این برابرساز در حال حاضر علاوه بر پابجی امکان اجرای بسیاری از بازی‌های محبوب گوشی مثل Into the Death 2 و کال اف دیوتی موبایل در PC را به کاربران ارائه می‌کند. علاوه بر اینکه استفاده از Gameloop کاملا قانونی است، دانلود آن هم رایگان است و با استفاده از آن حساب کاربری شما بن نخواهد شد. تنها کافی است آن را دانلود و روی سیستم خود نصب کنید. با این وجود اجرای کال اف دیوتی موبایل روی PC تنها از طریق برابرساز Gameloop قانونی است و اگر از دیگر برابرسازها استفاده کنید، از بازی اخراج خواهید شد.

نکته مهمی که ابتدا باید به آن اشاره شود این است که تنها کاربرانی که از یک پلتفرم استفاده می‌کنند در بازی با یکدیگر همبازی می‌شوند. یعنی اگر شما کال اف دیوتی موبایل را در کامپیوتر اجرا کنید، تنها با کاربرانی همبازی خواهید شد که مانند شما این بازی را در کامپیوتر بازی می‌کنند و نه کاربرانی که با گوشی خود این بازی را اجرا می‌کنند. به این صورت عدالت میان شما که با یک مانیتور بازی می‌کنید و کاربری که با یک نمایشگر 6 اینچی و کنترلرهای لمسی مشغول بازی است رعایت می‌شود.

Call of Duty Mobile / کال اف دیوتی موبایل در کامپیوتر

برای دانلود و اجرای کال اف دیوتی موبایل برای کامپیوتر باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا برابرساز تنسنت به نام Gameloop را از اینجا دانلود و نصب کنید.
  • برنامه را باز کنید و بر روی زبانه Game Center کلیک کنید.
  • بر روی تصویر یا بنر Call of Duty Mobile در قسمت Recommended کلیک کنید.
  • حالا فقط کافی است Download را انتخاب کنید تا دیتای مربوط به بازی بر روی سیستم شما دانلود شود.

بازی به صورت خودکار دانلود و نصب خواهد شد و ممکن است به شکل خودکار اجرا هم بشود؛ پس بهتر است حواستان به بلندی صدای بلندگوهایتان باشد تا اعضای خانواده یا همکاران خود را سکته ندهید.

 

بهبود فریم ریت کال اف دیوتی موبایل در کامپیوتر

در نرم‌افزار Gameloop می‌توانید با کلیک بر روی سه خط افقی بالای سمت راست صفحه به تنظیمات اصلی برنامه مثل رزولوشن و حتی متدهای رندرینگ دسترسی پیدا کنید. در قسمت Engine می‌توانید تنظیمات مربوط به پنجره Gameloop و حالت‌های رندرینگ بازی را انجام دهید و در بخش Game نیز می‌توانید رزولوشن کال اف دیوتی موبایل در کامپیوتر را تغییر دهید.

Call of Duty Mobile / کال اف دیوتی موبایل برای pc

از آنجایی که کال اف دیوتی موبایل یک بازی رقابتی با سرعت بالاست، پیشنهاد ما این است که تنظیمات را تا جای ممکن پایین بیاورید تا هنگام اجرای بازی تجربه‌ای روان و بدون مشکل داشته باشید. ولی اگر می‌خواهید بدانید این روزها گرافیک بازی‌های موبایل تا چه اندازه پیشرفت کرده است، می‌توانید تنظیمات را تا جایی که سیستم شما توان پردازش داشته باشد بالا ببرید.

Call of Duty Mobile / کال اف دیوتی موبایل روی pc

با اجرای کال اف دیوتی موبایل روی کامپیوتر و با استفاده از ماوس و کیبورد می‌توانید تجربه بسیار بهتری نسبت به گوشی داشته باشید.  البته از نظر گرافیک نباید زیاد به این بازی خرده بگیرید؛ چرا که در اصل برای اجرا در گوشی‌های هوشمند طراحی و ساخته شده است. با این وجود گیم‌پلی و حالت‌های مختلف مولتی‌پلیر به خصوص حالت بتل رویال آنقدر شما را درگیر خود خواهند کرد که کاملا گرافیک بازی را فراموش می‌کنید.

همچنین اگر از طرفداران پر و پا قرص این بازی هستید و کنسول پلی استیشن 4 دارید، می توانید با تهیه برچسب پلی استیشن 4 طرح کال آف دیوتی ظاهر کنسول خود را زیبا و جذاب کنید.

939x548
138.65 KB

تعداد بازدید از این مطلب: 693
بازدید : 693

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به بهترین بازیهای اندروید، آیفون،بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر